2014. június 28., szombat

#93. Kritika - Behind the Mask

Cím.: Behind the Mask
Link.: http://mircsi-behindthemask.blogspot.hu/
Író.: M. Mircsi

Kinézet:
A kék a kedvenc színem szóval ezzel a szín összeállítással nálam már szereztél egy piros pontot.
Ha egy szóban kellene jellemeznem a designt, az a szó nagy valószínűséggel a tökéletes lenne.
A színek és a betűtípusok tökéletesen harmonizálnak az egész bloggal. A link és kép effektek nagyon jók, és még azok is összhangban vannak.
A fejléc valami gyönyörű. Nagyon tetszik, hogy egyetlen személy van csak rajta. (btw: Mikor ránézek olyan mintha a vesémbe látna, brr. Jó választás.)
A modulsávban nagyon tetszik a gif az elején és a dalszöveg részleteket is nagyon ötletesnek találom.
A történetről modul nagyon tetszik. Általában nem vagyok kibékülve vele amikor egy ilyen szöveg van modulsávban, de te nagyon jól megoldottad az elhelyezését és a formáját is.
A többi modul is tökéletes, én egyedül a megtekintés számlálót hiányolom.
Az oldalak szintén tökéletesek. A karaktereknél a megoldás nagyon tetszik, hogy mindegyik szereplőhöz egy olyan gifet illesztettél be, ami rá jellemző;  és egyszerűen imádom, ahogyan a szerelem részeknél végig idéztél. A fejezetek... hát valami remekek. Nagyon tetszik, hogy mindegyikhez egy kis idézetet tettél. A kritikáknál pedig nem sok mindenbe lehetne belekötni, szóval az úgy jó, ahogy van.
Még egyszer: Remek design. Csodás elgondolás, csodás kivitelezés.
Pontozás: 5/5

Történet: 
A modulsávban lévő kis iromány nagyon tetszett. Igazán hétköznapi témával foglalkozik, és ezt te tökéletesen le is írtad.
Az Előszó nagyon tetszik. Sőt, mi több. Azt írtad "rövidke előszó...". NEM! Ez egy tökéletes hosszúságú előszó. Van, akinél ekkora terjedelmű egy fejezet. Mind az előszó, mind pedig a fejezetek hosszúsága megfelelő, szóval ezt ne is merd megkérdőjelezni.
Az első fejezet elején imádom az idézetet. A másodikban az, ahogyan Angel leírja, hogy milyen is a szerelem.Tökéletesen megfogalmaztad. Imádom Nica kirohanását a vége felé és a beszélgetést Alexanderrel.
A történet során sok minden még nem történt de nekem kicsit olyan sablon szaga van. Miszerint az egyszerű lány és a suli nagymenője. A lány utálja a srácot de valamilyen úton módon egy cuki love story fog kisülni az egészből.
DE! Hiszem és tudom, hogy te ebből egy egyáltalán nem sablon, remek történetet fogsz kreálni.
Tele vagy tehetséggel. Remekül fogalmazol, sehol egy helyesírási hiba.
Én nagyon sok sikert és kitartást kívánok neked ehhez a történethez!
Az összes fejezethez ment a pipa, illetve megtalálhatod a blogodat a Blogok, amiket érdemes olvasni című menüpontunkban.
Ó, és plusz egy feliratkozó a részemről.
Pontozás: 5/5

Lelkes támogatód és új olvasód:
Jennii T. 


3 megjegyzés:

  1. Kedves Fannii!

    Nagyon szépen köszönöm a kritikádat, borzasztóan örültem neki és a dicséreteknek is! :)
    A megtekintésszámláló azért nincs kirakva, mert teljesen feleslegesnek tartom. Nem tartozik senkire sem, hogy hányan nézték meg a blogot, csakis a tulajdonosra, és még a történethez sincs köze. Másrészről nem is hiteles, mert ha lefrissítem az oldalt, már egy megtekintéssel több van, így tudom növelni azt a bizonyos számot, és becsapni a látogatóim.
    A történet nem a szürke kisegérről és a menő srácról szól, ugyanis Nica messze nem szürke, vagy kisegér. De ha ez még valakinek nem esett volna le, a további részekben biztosan rá fog jönni. :)
    Még egyszer nagyon szépen köszönöm a kritikát, és hogy érdemesnek tartottatok, hogy kikerüljek arra a listára. Sokat jelent nekem. :)

    Ölel,
    M. Mircsi

    VálaszTörlés
  2. Kedves Mircsi!

    A nevet valószínüleg elolvashattad mert én (Jennii) írtam a kritikát. :)
    Ha elolvasod a kritikát még egyszer akkor láthatod, hogy direkt nem szürke kiesegeret írtam, hiszen egyáltalán nem tartom annak. Egyszerűnek találom őt az eddig leírtak alapján és szerintem az egyszerű illetve a szürke között van különbség.
    Nyilván ez a véleményem még változhat a történet során - biztos vagy benne, hogy fog is -, és én már nagyon várom azt a fordulatot.

    További sok sikert kíván,
    Jennii T.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Jennii!

      Először a te nevedet írtam, de a végén gyorsan lecsekkoltam a nevet és bejegyzéshez Fanni van írva, úgyhogy átírtam. De valóban a te neveddel van aláírva. Valószínűleg a bejegyző neve tévesztett meg, elnézést. :)
      Ezek szerint félreértettelek. Bár nem értem, hogy akkor mit is értesz az egyszerű alatt, de valószínűleg nem azt, amit én.
      Örülök, hogy azért ezt sikerült tisztázni. :)

      Ölel,
      M. Mircsi

      Törlés